BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Nielsen: Влиянието на Ковид-19 върху потребителското поведение в България

14% от българите са новите купувачи за онлайн канала на бързооборотни стоки по време на епидемията от Ковид-19 в страната. Това показват резултатите от втората вълна на проучване, проведено от Нилсен в България в края на месец април на 500 души над 18- годишна възраст, обхващащо топ 10 най-големи града.
39% от българите са заявили, че са работили много по-често от вкъщи, повлияни от кризата с Ковид-19. Същевременно едва 17% от всички запитани считат, че биха се върнали към предишните си навици по отношение на работата си, което показва, че мнозинството от запитаните всъщност очакват да настъпи промяна в начина им на работа в сравнение с преди епидемията от Ковид-19.
Това оказва значително влияние и на начина, по който се хранят, като 57% заявяват, че се хранят по-често вкъщи, отколкото преди разпространението на коронавируса. Интересен е фактът, че отново много малко са тези, които очакват да се върнат към предишните си навици по отношение на храненето, като едва 30% смятат, че биха се върнали към поведението си преди епидемията.
Регистрира се и значителна промяна в хигиенните навиците на потребителите като 9 от 10 души твърдят че такава промяна е настъпила за тях. Тя се изразява основно в по-честото миене на ръцете и лицето. Почистването на домовете също се е променило за по-голямата част от запитаните, като 8 от 10 твърдят, че е настъпла промяна в навиците им свързани с това.
60% твърдят, че е настъпила промяна в навиците им свързани с прането. Тази промяна се изразява основно в по-често пране или в пускане на прането на по-висока темпераура.

Коментари

Източник: pz-info.com

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!